Shit, singel igen

Hej bloggen.
Det var JETE längesen jag skrev. Kanske dags att ta upp detta igen. Har ju varit ett värdelöst, långtråkigt och alldeles alldeles underbart förhållande fram till nu.
Eller ja för nästan 4 månader sen tog det slut nu. Så jag kanske inte ska klaga. Det var absolut inte värdelöst, det var jätte fint och jag ångrar inte en dag från förhållandet.. det ska ni veta.
Jag ska snart berätta varför det inte gick vägen, men det orkar jag inte idag.
Idag ska jag bara säga god fortsättning =)
Och sedan ska jag säga att jag tänkte ta upp det här med bloggandet igen.. vet dock inte vad temat på bloggen ska vara. det ska jag fundera över i natt tänkte jag.
Men just nu består min vardag av att träna, träna min häst och träffa vänner. Och givetvis shoppa.
Men eftersom jag är student blir shoppingen lidande.. eller jag kanske ska säga min ekonomi.
Jag kanske ska tillägga att jag är brandingenjörs och civilingenjör i riskhanterings student. Det är svinkul och jag hoppas att jag snart är färdig med det. Eller hoppas och hoppas, jag kommer vara färdig med det snart.
Just nu bor jag i veberöd i en trea hyres. Med min sambo Emma. Emma är bäst i världen=)
 
Det var nog allt för idag!
 
Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0