Im not afraid.. To take a stand

Hej hopp alla!
Jag är lite förbannad, nog mest därför jag skriver! Eller egentligen är jag sjukt glad över att jag har det jag har<3
Min pojkvän är verkligen helt underbar!
Jag är så trött på viss sort av män, de som går över lik, säger vad som helst bara för att få ligga.. så trött! Började precis se en film på trean, men lev så sjukt arg så jag fick stänga av TVn. Den handlade om en Kvinna som bodde ihop med sin man och levde sin dröm, familj med hus å allt. Hon trodde hennes liv var perfekt tills hon får reda på att hennes man har knullat en av hans kolleger i över ett år. Allt rasar.. och vet ni, mannen försöker lägga skulden på henne..??? Fattar någon varför, där någon gång stängde jag av Tvn. Jag vet att det finns sånna män och jag fattar seriöst inte hur dom tänker.. vad som går genom hjärnan.. Hur kan man vara så d'm i huvudet? Jag har själv varit där..som den där andra kvinnan dock bara två gånger och inte i helt år.. men ja det är ändå så jävla korkat! Hur fan kan man svika den man har levt med i så många år för ett ligg?? Eller hur kan man bara helt plötsligt skita i tjejen som man har fått till att vara så hysteriskt kär i att hon bara lever för hans kärlek och sen plötsligt en dag är det slut? Han har bara lekt... hur kan man fungera så olika? Jag ska fan läsa till relationsexpert så jag får svar på dessa frågor? För idag stör det mig något så fruktansvärt, att jag tom måste skriva ett f'cking blogginlägg om det.
Dock är jag jävligt tacksam över mitt liv med min pojkvän, han vet jag var jag har och att han aldrig kan göra ngt sånt mot mig.. ja jag vet jag låter jävlig naiv, men in this case, i belive him. Fast ändå hur många tjejer har inte sagt det jag precis sa och sen likförbannat kommer det fram att deras pojkvän har varit otrogen eller liknande.. Nä vi tjejer har fan rätt till att vara misstänksamma och ifrågasätta.. Sen säger jag inte att vi kvinner är bättre.. men just nu är jag otroligt irriterad över män!

Ajja nog om det! Sommaren har varit bra, jobbat hela dock.. förutom en vecka med T and the kids i Kroatien=myspys! Nu är jag tillbaka i skolan.. trivs som fisken i vatten. Jag gillar verkligen min klass och ska försöka vara med på aktiviteter så mycket jag bara kan! Idag är det nollelördag och Miami! Får se om jag går till Miami ikväll.. hade varit kul<3

Fast först biljard med Eliten! T&C och jag&T. Synd att det 6:e paret fallit bort, men Emma, jag väntar på dig och J;) 


Take care y'all!

//Erika

Älskar: Thomas, min mamma, min syster, min pappa, Senja, Shira, Sojje, Simme, Sigge, Zefina, Emma, Cajsa,
Hatar: lögner och svek och människor som gör andra människor ledsna! 

Kommentarer
Postat av: annika

laskigt varre! Jag satt precis och hummade pa den laten nar jag oppnade din blogg... Btw sa glomde du nagon i din alskar lista....;)Kyss alsk sakni

2010-09-12 @ 00:33:12
Postat av: Erika

Förlåt! Jag älskar Annika också, såklart:D

2010-09-13 @ 14:17:42
Postat av: Emma

Du är så söt!!!!

2010-09-14 @ 15:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0