Tentafri=)

Fan livet leker nu.. Skrivit färdigt min äckliga tentor.. Tror att jag klarade dom med =D

Fest i fredags: Eftertenta/inflytntingsfest hos Lina, Lajna.se. Kolla in filmen! Mycket trevlig fyllefest med många roliga människor. Studenter är bra och flippiga.. =) Tack Lina för trevlig fest!

I lördags var jag först bakis.. tog hand om min lilla häst.. (har blivit grymt fin dock =)) Sen hade jag en djävulsk huvudvärk.. men inget en stark jelzincola-grogg kunde fixa! =D Sen var det bar det av till en mycket trevlig förfest hos Micke och Emma. FAn vi 6 borde festa oftare.. så jävla kul har vi varje gång=) Annika var också med på ett hörn, om jag får säga mitt, passade hon in prefekt=) Flippet själv=) "ratarataraa" tihi. Efter en sjuuuk taxifärd var vi äntligen framme på Dannerodär vi fick mat och annat gott! Mycket trevlig fest. Gänget dansade satan ta mig (synd bara att det var ett jävla miffo som var tvungen att bråka.. Erika gillar inte)!
Förutom T, TS, C, M och E täffade jag ännu en underbaring Anna, allstå denna tjej är så jävla ball. helt underbar!

Nä tack Min älskling, Thomas, Cajsa, Micke och Emma för en trevlig kväll<3

Nu ska det duschas och ägnas lite tid åt barnen=) Nu är det barnvecka=)

Och till er som saknar mig! Här har ni ett inlägg och jag lovar att uppdatera snart!

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0