Måndag

En vecka kvar till första tentan, Lite nervöst, hoppas verkligen att min förmåga till att plugga håller i sig.. är sådär lagom trött på att läsa igenom böckerna nu.. Idag väntar en ex-tenta och checklistan.. Parallellt med detta ska jag hinna dammsuga ovanvåningen.. Sen blire föreläsning 3-5. Vilken dag... Tur att jag har systern min som kan ta hand om hästen när jag inte har tid..

Var på poadtrip med Lina genom smålnad igår. Mycket trevligt och MYCKET tjejsnack. Me like! Möblerna kunde lastas fort, två pojkar som förberett allt, fast det är inte mer än rätt=) En chockladkaka fick jag också.. I bland är det bra tt vara minst ;)  Sen när vi kom hem efter typ 4h till i bilen så hade vi både Gustav, Jenny, Älskling och Philip som hjälpte oss att lasta ur bilen. Snabbt gick det med, allt går undan när man hjälps åt! 

Farmtiden ser ingenting ut. Jag har bestämt mig för att leva här och nu och har max planerat fram till sommaren... Vill inte hoppas på för mycket. Dock hade en mysig charter till varmare breddgrader inte varit fel sisådär till påsk. Ja jag ska åka. Alla som vill följa med är välkommna =).  

Nä nu ska jag kolla igenom sommarjobben igen.. sen blir det plugg. Jag har mycket att göra!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi saknar dig

2010-03-14 @ 20:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0