Vilken helg

Så ja dags för uppdatering, har vaknat upp ur min bakiskoma och ska snart ner till stallet och städa deras boxar.
Sen så blir det nog lite ridning=)

Helgen kunde inte börjat bättre än fest med mina tjejer.. Först kom Mimmi, Emma, Sys och Axan. Vi åt pizza och snackade skit och började  dricka så smått. Sen kom resten av gänget, Emelie, Malin, Päran, Josse, Natti, Emma, My och Madde. Då började drickas på riktigt,  Malle fixade spellista..Och jävlar vad vi dansade efter ett par glas. Rolling med Tina Turner är stora favoriten.. DAAAANS.

Sen dansade vi, försökte få igång sing star, gick inte, spelade sing star på Philips rum. Bättre, för då kunde vi spela musik nere och sing star uppe. Axan bäddade Philips säng, vad fint det blev snäckan..=) Sen öppnade ngn hans fönster, icke smart drag jag upptäckte det först nästa dag.. = kallt! men som tur var var dörren stängd.

sen åkte vi taxi med Jesper. Alltid lika kul att försöka få den bästa rabatten, men det får man typ aldrig.. Sen anlände vi till mitt älskade etagé. Som var totalt dött. Tyvärr. Men vi dansade ändå och satt på topfloor, där vi fick gratis drinkar av en kille. Suveränt. Den var skit stark, och min egna drink var god, men jag drack båda sen var det dans resten av kvällen, tills vi avslutade allt på BK, och åkte sedan hem med Dick..

Haha " Har du två pojkar? Jävlar vad du och din tjej måste ha haft sex.." Erika i ett nötskal.

Igår, söndag och JÄTTE bakis, blev inte människa förrän jag åkte ner till stallet halv 6. Sen kom Emma Klämma hit med taccos råvaror, Cajsa och Emma fixade i köket, jag fick agera man och tända brasan, Laura var mest söt. Sen kom Maria och vi fem käkade, sen kollade vi på Paradis XL. Sen lev det massor av skitsnack och gulligull med hundarna Torkel och Shira =) En mycket bra kväll med andra ord :D Tack brudar för att har varandra nu när männen åkt iväg <3

Man känner faktsikt massor  av saknad, speciellt nu när mina SMS inte når fram och vi kan liksom inte kommunicera på ngt sätt.. och det är ganska drygt och tråkigt. Men jag skainte klaga, detfinns vissa som är ifrån sina pojkvänner i flera veckor. sjukt skulle aldrig klara det.. blir kanske bättre med tiden..<3

Ajja.. Nu måste jag dra mig härifrån.. ska ta på mig ridkläder och rida, sen blir det nog färgning av Lauris hår, sen köping, och slumdog millionaire med Emma ikväll. UNDEBART!

Puss och Kram


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0