Vilken härlig förmiddag=)

Har varit i stallet hela dagen.
Svinkallt, det märktes verligen på hästarna också.. Zefina sprang som en galning i hagen och pep bara för att få upp värmen, ja jävlar vad hon lekte, underbart att se=D Charlie försöka hänga på i hagen berdvid.

Nu äter hästana sitt hö solskenet och jag sitter frusen i soffan och har precis tryckt i mig en sallad, mmmm!

Nu ska jag bege mig till Blentarp.

Alltså jag blir så jävla irriterad, så ringer han frågar en fråga jag svarar, sen säger an snabbt du var inte rolig att prata med och lägger på i mitt öra! HATAR DET! GAAAAAAAAAAH

 Kiss my AS

I morgon är det arbetsdag i stallet. Pust! Men det är också fest! WIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0