Måndag

En vecka kvar av total ledighet. Vad ska man hitta på?
Sigge ligger här i mitt knä, så jävla söt. Sigge är mammas och pappas nya kattunge.

Satt och kollade på bilder från tiden då allt var en hemlighet.. tihi, vikla festbilder, men kan inte säga att dom är ngt bättre idag.. Mognat jovisst :P

Snart börjar skolan och jag tänkte söka lite sommarjobb, får nog börja nu ifall ajg ska hinna.. Någon som kan tänka sig ge mig ett.. I för sig får ajg betalt praktikplats på brandkåren här i skåne är saken biff. Tänk få betalt och vara bland massor av brandmän hela dagen, förlåt T.. :P Se men inte röra.. :P

Bjuder på en bild på Älsk och mig från julafton

Jag klädde granen:

Sigge: och senja.


Kommentarer
Postat av: Emma K

Shit vad du har bloggat dom senaste dagarna. Guldstjärna till dig. Du måste lägga upp bilderna snart. jag har jättetråkigt på jobb och måste ha något kul att göra :) puss puss

2010-01-11 @ 13:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0