En vecka

Så har precis vaknat, efter att ha
gått upp kl halv 5, kört älskling med vänner till kastrup
köra hem,
kört fel E22 inte E20 så fick ta en sväng inom lund..
Hittat E22
kört av i hörby,
lämnat bilen på service.
Gått ut hela vägen till Ica kvantum vid rondellen i hörby,
ringt min syrra (sov=en extra halvtimmes väntetid),
Väntat på att Ica skall öppna, kl 8
Handla bulle, kaffe, äpple och en Solo
Maria kom
Åkt till Veberöd,
Sov

Nu sitter jag och lägger upp bilder på Fejjan, ett helt album har försvunnit.. Hm skumt! Ajja.. datorer.

T ska vara på kap verde en hel vecka.. Avis som satan, men mest undrar jag, hur ska man klara sig en vecka?.. T och jag har sovit i sär som mest två dagar på ett helt år.. Jag vet, det är nog ganska bra att vara i från varandra en vecka åtminstonde.. :P

Nu ska jag snart ta "min" audi och köra i till lund, hämta ut mina skor.. =)
Sen är det fodervärdsmöte ikväll. Sen givetvis solniing med Emma<3

Och IMORGON är det städning sen fest med brudarna, jag LÄNGTAR!  Och vi ska dansa på etage, wiiie!

Take care folks =)

och du älsk, om du läser detta, Skit i Stalker Rose och njut av din vecka med boysen. Det hade jag gjort <3

SMACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0