BAAAAAKIS

Shit alltså vad man kan bli seg efter en riktig festnatt.
Var hos cajsa och thomas igår, bjöds på trerättersmiddag och massor av skratt, sprit och spel.
Vi dricker och dansar som om det inte finns någon morgondag, just därför älskar jag när vi 6 festar. Det blir verkligen alltid kul och galet, därför kan vi inte ha sånna fester med ngn annan stackare.. tihi.

När vi festar med andra får vi faktiskt vara lite mer sofistikerade.. =) Bilder kommer upp på fejjan.. !

Tur att Emelie, fredrik och Disa tittade förbi annars hade min älskling och jag nog inte gått upp förren 5. vi gick å la oss halv 6 i  morse så det förklarar varför vi var så j***a trötta ;) Men Emelie och Fredrik piggar alltid upp, kaffe, cigg, kaffe och pizza sen var jag nästan människa igen.

Åkte till stallet vid 5, forda och rida, planerade att fuska och strunta i ridningen, men då kom min favvolaura och fick upp mig på hästryggen och hjälpte mig att ge hästarna mat. Underbart!!

Nu tänker jag rosta mackor och bre honug på dessa. MUMS!

Take care :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0