Alltså jag måste bara uppdatera en gång till..

Hihi trodde inte dagen kunde bli mer händelserik, det enda jag skulle göra var att hämta mina skor..

Men, sätter mig i audin (det är thomas bil, men ser den som min nu när han är borta..)
Han har nog också insett det, så när jag stiger in i den tutar det att det behövs bensin, först tänker jag fan måste jag tanka, men å andra sidan varför ska han ge mig en fulltankad bil när det är jag som ska köra..

Ajja i vilket fall inser jag att jag måste tanka om jag ska ta mig hela vägen till lund.. jag kör förbi hydro, den macken brukar klödda så jag bestämmer mig för preem. Det skulle jag inte gjort, SOPPATORSK mitt i svängen in till Preem, hahahahaha. har aldrig haft det innan, men bilen liksom hoppade fram lite..
Alltså jag trodde iaf att det var så mkt bensin att jag skulle kunna ta mig till macken, men ICKE. Så ja, efter några försök att starta inser jag faktum att bensinen är slut, så får Erika hoppa ur bilen och PUTTA. Men ser ni, det är inte jättelätt med en Audi A6, den väger ju en del om man säger så.
Tur att det finns folk som hjälper en =) Tillslut nådde bilen pumpen och bilen fick dricka lite.. HAHAHA vilken upplevelse. Thanks babe=)

Inte nog med det, med en bra skiva, lady Gaga's Romance och bra fart över knivsåsen får jag plötsligt syn på en bil med två långa antenner.. (Shit det kan vara en civilare..) Så jag får ju "sakta in lite" och lägga mig bakom bilen. Min kära pojkvän har ju sagt att civilare har en extra backspegel.. Jepp Erika kollar in genom bakrutan på bilen och mycket riktigt en extra backspegel. Ojsan! Men det var ju bara och hålla hastigheten så var det löst!.. haha.
Så nu får jag faktiskt tacka min pojkvän för fina tips så att jag kan ta mig fram på vägarna "säkert" <3

Så nu ska jag laga lite mat, sen är det fodervärdsmöte, solning och te!

Puss 
 Gotta löööv cars

Kommentarer
Postat av: Emma K

HAHAHAHA.. som det kan gå :) Ska vi äta våfflor? vi har hemma.

2010-01-14 @ 17:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0