Förlåt..

En kväll som denna inser man hur dum man egentligen varit..
Jag har många vänner, jätte många, men sen så splittras man på olika håll och man skaffar pojkvän. Det blir fruktansvärt svårt att hinna träffa alla. Dock vet jag att mitt äldsta tjejgäng alltid finns där men tyvärr träffar jag dom alldels för sällan.. hur svårt ska det egentligen vara att kunna ses? Men jag hoppas ju innerligt att de alltid finns där och att man kan prata som vanligt när man ses igen..

Så är det nästa med alla mina tjejkompisar, fast man inte ses på flera månader så känns allt som vanligt igen efter typ en kvart och det är underbart!

Mitt killgäng har helt försvunnit.. det är ju faktiskt ett val jag har tagit, sen kanske inte dom hör av sig så ofta heller.. man vill liksom gå vidare.. inte snurra i samma hjul dag in och dag ut.. och jag gick vidare.. men nu har det hänt igen.. trodde att jag såg en framtid, ett ljus.. men just nu ser det mörkt ut, väldigt mörkt...

Vill festa och vill (ursäka ordvalet) ha sex!

Nä slut på depp, flum inlägg, önskar mig sol, värme, påsklov, avklarade tentor och SOOOOMMMAR!
Vetlanda (Smålnads djupa skogar) på söndag! Kul med roadtrip!

Nu ska jag dricka en öl till och rööööööka. För jag skiter i vad andra tycker!

SMACK
         


Kommentarer
Postat av: Madde

baby klart vi i det "gammla gänget" alltid finns här för dig och för varandra :) miss you!

2010-03-12 @ 13:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0