Fredag

Hej allesammans.
Står här i skolan, hr pluggat lite inför labben i eftermiddag, labb i hållfasthet av material då.
Byggnadsmaterial är svårt, snart ska man ha tenta i ämnet, samtidigt som man ska sätta mattetentan;) Pust jobbit med skolan, men något måste jag ju bli...

Ser framemot helgen riktigt ordentligt, något kul idag som jag hoppas innebär typ öl och biljard ;) Sen mingel, mat modevisning och fest på entre och båten imon, VAD FAN SKA JAG HA PÅ MIG? Någon som har förslag?

Take care!

Pusss
Tider.. =)

Kommentarer
Postat av: Emma K

inte den mest smickrande bilden precis ;) jag ska nog göra en mapp på fejan med bilder från tiden då allt var i hemlighet :) det hade väll varit skoj. du har väll också massa bilder som du kan dela med dig av? är det okej om jag tar bilden på dig & t från nyår? hahaha :)

2009-11-27 @ 12:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0