Ja jag lever

Fast på ett helt annat sätt. Alla blir chockade men så är det och jag är glad:)
Dock är jag arbetslös så det får fixas till.. Har ett projekt på G. Hoppas nu att det ska fungera,
men det tror jag, har en bra grund iaf  :) :)

Hästen går underbart fint. Kolla härliga terrängbilder på fejjan. Blev fanatmig placerad i dressyren nu senast. i BÅDA klasserna, sjukt stolt=)

Snart är det dansbandsgala och då ska det festas SATAN, och tas bilder så det kan läggas upp en ny mapp på facebook. Har i för sig bilder från valborg och tänkte lägga upp som med om min man får tummarna ur röven.. ;)

Annars inget nytt. Jo en bild på mig, eftersom det är min blogg..


PARTY!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0