Idag..

Idag skulle jag eg provat på att köra vattenskoter. Men så blev det inte.. så nu sitter jag här i soffan och vet i fan vad jag ska göra..
*Söka jobb.
*Skicka ut inbjudningar.

Fan har hänt en hel del, Dansgalan nu förra helgen, vildt vildt men kul kul. HAde en super trevlig förfest och heöt ok time inne på dansgalan, kul att träffa massa gamla vänner :)

Sen tävlade jag i söndags i hermanstorp, nära falkenberg. Åkte upp kl 8 på morgonen startade kl 20 i 1. Vad tror ni händer, jag råkar sakta av och sätta i gång vid fel bokstäver vid tre tillfällern och dommaren utesluter mig. GAH. T.o.m överdommaraen tyckte att det var lite hårt dömt så jag fick forts utom tävlan. Min underbara häst nollade både hoppning och terräng. Wonderful! Tävling på söndag igen, lääääängtar!

Nu hoppas jag på ett beök på sjöborakan i kväll med T. Annars inget nytt!

Puss hej


Kommentarer
Postat av: Emma K

alltså ingen spinning med mig ikväll? :) När ska vi ta promenad? imorgon? PUSS

2009-05-27 @ 12:03:20
URL: http://emmaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0