Uppdatering!

Blev ingen.. har inga bilder på denna datorn.
Sitter hos T, höll precis på att döda hans unge, var inte med flit. Jag tycker att hon söt.
Hon ramlade när vi lekte jaga varandra leken. Händer varje gång men vi lär oss inte..
Jag är 21 och hon är 2 så det borde ju vara jag som stoppar leken.. men icke. Jag menar hon får ju lära sig någongång att man TRILLAR när man springer. Jag trillar ju inte det men hon gör så det borde ju vara hon som slutar först.
Nä, det är faktiskt ett sött litet liv och nästa gång ska vi bara leka och jaga varandra en liten stund. :) innan hon ramlar!

Over and out!

Förretsen jag är festsugen. Någon som vill festa?

Kommentarer
Postat av: Emma K

Stackars flicka, jag önskar att du inte skaffar egna barn ;)

2009-03-09 @ 14:33:37
URL: http://emmaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0