Student??

Japp så kommer det att bli, lilla Erika ska ta och bli smart igen, riktigt smart.
Känns kanske lite konstigt att liksom börja plugga igen efter att man har jobbat.. Ni vet, böcker framme dygnet runt, leva på nudlar och annan billighetsmat. Inte ha någon normal dygnsrytm och supa och festa som aldrig för. Tillbaka till svinandet ;)

Nu ska jag söka lite jobb igen, kan vara trevligt med lite pengar innan pluggandet ska gå av staplen. Sjukt. Känns som om jag kommer bli 4 år yngre och det kanske inte är lägligt så som jag lever idag..=P

Skulle vilja resa lite med. Sola och bada och slappna av. Härligt härligt. Fick ett sjukt fint sms i natt från en snubbe C & jag träffade på andra sidan dammen. Typ att vi var bjudna till en klubb i NY där vi skulle säga ett namn i kön och sen gå direkt in, därefter skulle vi sms:a killen vi "känner" och komma till hans bord för gratis drinkar och dyl. Najs med kontakter man lyckas skaffa sig synd bara att man inte kan utnyttja det.. :)


Dags att planera min och Zefinas tävlingssäsong. NAJS!        
                                                                                                        

PUSS OCH HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0