Ja, hejsan mitt namn är..

DE orden har ältats over and over and over.
Men skam den som ger sig! Det går faktiskt bra att ringa trots allt!

Sitter här, lite röksugen (utan cigg) och mycket sugen på kanelbullar (fast dom var borta när jag kollade skafferiet), jag blir lite nuts...

Tänker fixa mina bilder nu. Jag kan inte öppna den här datorn från "min" sida så jag måste gå via de andra i familjens och det börjar bli drygt, men det är också JÄVLIGT drygt att sitta och flytta över ALLT jag har liggandes där.. men samtigt får man lite städat med och det är bra!

Så nu är det dags.. ses snart, då med ett kanske lite saftigare inlägg.. :)

Håll till godo med en fin fin bild från i julas sålänge=)



SKÖN!


Kommentarer
Postat av: Emma K

Nytt inlägg tack :)

2009-03-17 @ 09:33:17
URL: http://emmaak.blogg.se/
Postat av: Anonym

upptatera din nöt

2009-03-18 @ 09:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0