Shit det var längesen

Förlåt för de extremt sega uppdateringarna..  :S

JAg ska bättra mig, HAr haft sjukt kul hitintills och nu har jag börjat jobba.. Det är lite segt just nu.. INte mycket att göra så då tänker Erika att hon kan få betalt för att skriva blogg..
eller vänta detta är de 5 min rasterna som jag lagt ihop under dagen! tihi.

Allt är som vanligt på jobb inga nyheter.

Dock ska jag berätta ngt sjukt. JAG och då menar jag JAG har varit tillsammans med en och samma man i 6 månader MÅNADER. Sjukt men oehört bra, fint och kul!

Skulle inte vilja byta bort det mot min singel tid. Även om det känns lite konstigt ibland. Men man kan ju faktiskt festa ändå :)

Nä nu ska jag jobba lite till!

HÖRS!!

SMACK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0