Jobbar jag igen..

Slutar dock snart!
Helgen har varit kul.
Utgång på lilla torg med T och han mamma i fredes. Det var ju tusan rent vad man gick hem hos männen den kvällen.. bra tycker jag :) Måste bero på ngt med min fruktbarhet.. haha...

Sen lördag var det utgång med tjejerna.. längesen och fruktanvärt kul, men drack kanske lite för många sodastreamadvodka med Redbull.. tihi.

Igår var det vattenskoter uppvisning i västra hamnen. Så barnen och jag satt på bryggan och kollade på "pappa" sötebarn :)

Idag har det bara varit jobb och nu är det snart dags för musliköp, hästtäckehämtning och ridning av min vackra springare=)

Min stackars syster har lugninlammation så hon får inte göra sånna roligheter..

Ses!

PS. Fest den 8:e! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0