Frukost

Ja nu jobbar man 8-5. Härligt! Fast jag är astrött, somnar inte förrens 1 igår så idag är seeeegt.
3v till här sen ska man ha semester.. haha elelr kanske som jag är arbetslös igen...

Jag kom inte in på Industriell ekonomi, vet att det är det jag vill läsa.. så det känns segt. Måste jag nu jobba ett år till?

Hörde här omdagen en kompis kompis som blivit våltagen av 5 killar. SJUKT. har folk inget bättre liv? Hur fan kan man leva efter det, jag lider med henne. Tycker fan att man borde göra med människor som med hästar. Klarar inte Hingstar av att kontrollera sitt Testosteron så skär man bort deras kulor, även kallat kastrering. Resultat; Hästen är nu inte bara steril utan också mycket lugnare och känner inte ett behov av att betäcka andra ston.... Det enda rätta tycker jag! Kan man inte kontrollera sig ska man heller in te besitta en sådan sak.
Undra ifall dessa pojkar förstår att dom förstört en annas liv?????

SES!

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0