Skulle egentligen

Skulle egentligen skriva värsta inlägget som jag började med på arbetstid igår.
Men jag skulle skicka den till min mail men den har inte kommit dit så ag undrar vem jag har skickat den till
ohoh hoppas inte på ngt chef eller ngt sånt för det är trist!

Cajsa är ju så jävla flitig med sina inlägg så hälften vore nog, eller nej för vad fan annars ska emma och jag sitta och roa oss med på jobb ;)

Inlägget kommer imon ist. Nu tänker jag sätta på mig en sexig outfit och överraska "häcken." Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

TOKSTOLLE!





2009-01-28 @ 20:49:20
URL: http://cajsaskold.blogg.se/
Postat av: Annika

Erika... Jag vet inte riktigt vad jag tycker om att du kralar genom hacken i raffset. Tank om cip ser dig... Very awkward moment!

2009-01-29 @ 00:28:06
Postat av: Emma K

Oj oj oj, gissar på att det blivit en vild natt :)

2009-01-29 @ 07:58:59
URL: http://emmaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0