Sådär ja..

Nu tänkte jag ta tag i mitt bloggande.. eller ja i varje fall för ikväll.
Har jobbat idag första gången på 3 veckor.. segt som in i helvete. Men cash is king as they say :)

Jag vill ha en äggstol. Om E och jag startar ett företag så är det det första jag ska köpa. Eller nästan. Fast mitt egna företag borde ju i för sig fungera.. Borde kanske ta tag i det nu!

Vad tänkte jag på jo, Satt och laddade upp bilder på facebook. och vad är det jag ser, jag vet faktiskt inte men det ser skabbigt ut som fän. Det är INTE ok. Kolla bilden här:

Fan vad manlig man blir av att jobba med hästar.. Emma och jag satt och berättade om när man halkade och fick hela skottkäran med bajs över sig, lite positivt var det ändå för att det var rätt varmt. Även togs det upp när man hoppar två meter rätt ner i hästbajs, det är också sjukt mysigt. Men nu tänker E på naglar och hår och det är kanske inte helt fel det. Men jag gillar grejen, du vet vara jätte kvinnlig när man drar ut om helgerna men sen kan man ändå hugga i när det gäller. Cajsa och jag grävde bl.a. en 1/2 m djup grop genom den stelfrusnamarken för att få tag i så mycket sand att vi kunde grusa en 200m lång gång upp till ridhuset. PUST. Och vad tror ni händer jo det snöar på natten. Fuck hatar skånsk vinter!

Ajja inte mer å säga nu.. ska sova. Kanske göra mig fräsch som en nyponros först. Men ikväll ska det sovas hemma. Har blivit alldels för många besök hos Emmsi på sistonde.

Snart är det rockkväll. Då jävlar!

Lite fina bilder:


JAG SAKNAR MIAMI, jätte myckt och den svingoda smoothiesen ;)

En av de finaste bilderna på länge.. Är det konstigt att man längtar bort nån gång..?

Nyårspuss.. ENDAST legitimt på nyår as we say..;)

SLUT. Fan vad jag blev nojjig nu då.. Saknar Staterna!

Kommentarer
Postat av: Emma K

oh, äntligen ett efterlängtat inlägg! Fint som tusan var det, men, om du ska besöka mig så mycket kan du lika väl flytta in. Jag kom på ordet för sovrum som vi letade efter, sängkammare, juu!!!! See yaa! Rock vs Glam is the shit :)

2009-01-07 @ 22:40:17
URL: http://emmaak.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Ja du, Erika! Sovit alldeles för mycket hos Emma på sistone.

2009-01-08 @ 01:37:09
URL: http://cajsaskold.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Och btw. Det ÄR dags att starta upp ditt företag.

2009-01-08 @ 19:53:19
URL: http://cajsaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0