Nya året

Helgen var sjuk! Jag har sällan skådat en sån full mig själv som i fredes, Underbar fest hos Stoffe <3.

Hej!
Idag har jag tränat. Det är ju b-vecka vilket innebär att Emma och jag har gymvecka smatidigt som det är m-vecka. Tihi. Så idag var jag med Emma på gymmet för första gången. Det är jäkligt kul att träna så, så jag ska nog fortsätta såklart!
Tänke lägga upp en före bild nu och sen om 6 månader får ni se en ny. Smarrigt värre ;) Då vet vi alla om Idalagymmet är ngt värt!

Annars inte mycket nytt, jobbar och sliter. Ska ha en sjuk vecka med massor av träning, det tråkiga är att jag är sjuk så man kan inte träna för hårt... Men annars så tänkte jag ta en löparrunda på onsdag, någon frivillig som hänkar på?

Nu vill jag har bilder från E. Dom är nog heta såklart!

Mitt hår är gult. Men jag gillar det ändå. Faktiskt. Det är M som har gjort det. Han är duktig fast jag hoppas på att jag får låna lite silverschampoo snart.

Nu ska det duschas!

SES!


Kommentarer
Postat av: Emma K

fin fin blogg. b, m & gym -vecka samtidigt. FAN vad jag har ont i magen för tillfället!

2009-01-12 @ 21:30:12
URL: http://emmaak.blogg.se/
Postat av: Cajsa

På onsdag springer jag ifrån dig, BITCH!

2009-01-13 @ 00:38:44
URL: http://cajsaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0