Jobb imon

Jag älskar att vara ledig, fast hade man älskat det lika mycket om man inte hade jobbat?
I varje fall har jag haft en riktigt lugn söndag, med mig själv mesta tiden, det är gutt. Lite metime :)

Gick upp 8 och stack till stallet och gav de små kräken mat. Sedan för att åka ut där en timme senare släppa ut dom och mocka deras boxar.. Fast jag måste erkänna att det är rätt mysigt om det är rätt väder.

Nu måste jag i varje fall fixa sadel, foderstat och nytt träns till min käraste ägodel. Sjukt vad det tar tid. Jag skulle ha gjort hur mycket som helst nu på det nya året, men i stället för att skriva cv och leta jobb, fixa med hästen går jag på nova, handlar kläder och skor, kommer hem målar naglarna och skriver blogg på datorn.
I love it.

Nu skvallras det lite med andrasidan sjön. Det är alltid trevligt ;) Annika: "what's new, ligger du fortfarande med G?" hahahaha. Alla vet alltid allt. Men som jag säger, jag är 21 år jag gör vad jag vill, vad jag känner för och hur jag vill. Varför ångra saker?

/ E
None


Haha kom nyss på några roliag citat:
"Ahha man måste "pulla" dörren"
"Hur fan ska jag hitta någon att gifta mig med när jag inte ens hittar någon jag vill ligga med?"
"Tjejer, tjejer tror ni att jag "kommer iväg" med denna?"
The sweet United States of America.

Ibland blir jag aningen sentimental.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Till din käraste ägodel? Fine, jag behöver en sadel men träns har jag redan.









Billigt skott jag vet men du dinglade den framförmig!

2009-01-19 @ 13:57:32
URL: http://cajsaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0