jaa, jaa

Hej!

M-veckan, s-vecka, b-vecka, gym-vecka. Vilka veckor.. :) Fan vad det festades i fredes, svinkul!! Smink smink hos C med tjejer, tjejer sen var det röj hos G, de e najs!
Därför blev det, b-dag med vänner och mys och kaffe igår. För att inte glömma godiset, mmm och king kong, som jag inte går igång på men som jag tycker är en cool en ;) Tyvärr C!

Idag är det chill, spanar på T som meckar med sin cross, hjälper pappsen med tapeten, slänger glas från nyår på återvinningsstationen, (bättre sent än aldrig). NU ska jag snart rasta hunden. Sen hoppas jag på mys igen, eller kanske mycket mycket skvaller med min sk-vän. Förresten närmar sig b-vecka och då är det gymfit gymfit hela dagen.. :)

So Long SUCKERS!


Det är bra mycket mer ös och galenheter med oss än vad man tror <3

Förresten
KK står ju för kvinnokliniken
Vad står då BB för? Någon som kan svaret?
Kan det vara bebisbanken som en klok man en gång sa.. isåfall KLOCKRENT!

Gotta go!

TAKE CARE :)

PS. Emma en varm skön manskropp är inget snusk, det är MYYYYYS. HEHE. Du tror väl inte jag skulle ge bort min blomma på det viset...DS


Kommentarer
Postat av: Emma K

Fin fint, men, vad är sk-vän? Gymfit idag. Det behöver jag!!!!

2009-01-26 @ 08:00:19
URL: http://emmaak.blogg.se/
Postat av: Emma K

BB (Barnbördshus) betecknar den avdelning på sjukhus där kvinnor som precis har förlösts kommer för att återhämta sig. BB är en del av kvinnokliniken (kk).

2009-01-26 @ 10:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0