Inlägget från i tisdagds

Jag blir så trött


Alltså jag orkar inte med män ibland. Dom är bra till ett par saker men annars är dom helt hopplösa.


En man på jobbet 50års åldern kommer ut i receptionen


•-         Nu är alla dokumentpärmarna slut igen.

•-         E. Nejdå, dom finns där uppe (vi har ett litet arkiv där, upp för en trappa).

•-         Nej jag vill ha dom vita helpärmarna

•-         Ahha okey, där finns nog bara halvpärmar... Ska jag beställa till dig?

Nu tar han i

•-         Alltså jag har beställt dom flera ggr och dom är ALDRIG hemma när jag behöver dom.

•-         E: MEN vem är det som använder dom då?, Man får ju säga till när dom tar slut för vi kan inte ha kolla på allas pärmar.

•-         Men jag tog inte den sista...

•-         E: Nä men vem är de andra som använder dom pärmarna för ni får ju hjälpas åt och se när dom är på väg att ta slut så slipper vi att vänta på dom.

Nu kommer det värsta

•-         Ja men det får ju ni göra. Jag kan inte hålla koll på när mina pärmar tar slut

•-         E: Menar du att det är mitt jobb? Tur att jag slutar om 4 v för jag har viktigare saker än att hålla reda på pärmar som jag inte ens använder (Erika snäpar..)

•-         Jaja.. men det är inte min uppgift. (okey, inte din uppgift, svårt att säga till när man tar den sista pärmen?!)


Jag sätter mig ner och beställer hem en 10st. Precis innan jag ska ringa, ringer han och säger att han hittat pärmar ca 10st nere vid deras kontor.

Tror du att jag får en ursäkt. NEJ NEJ. Ingenting merän att han lät lite generad. OCH DET KAN HAN HA!!!


SEE YA!

Ps. Inget raffset genom häcken.. Pappa var vaken. tihi!
Ps. Bråkade emd busschaffören idag med. Jag är galen. Men jag har rätt. och rätt ska vara rätt. kommer sen på lunchen!


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Älskar ordet "snäpar". Jasså, du snäpade?

2009-01-30 @ 16:00:46
URL: http://cajsaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0