Im back

Better than ever.:)
Är det så?!
Jag är en jävla golddigger, och jag trivs med det.
Skulle bara säga de.. Det kommer ett längre ännu djupare inlägg snart.. haha.
Najs, med förlossning, mens och oskludstagande snack igår såklart. Fint med många skvaller vänner.

Just nu sitter jag hos Emma och vi kan skvallra om mycket, speciellt nu när vi..
 När vi sitter i samma ägg (det var fint sagt, tycker jag <3)

Nä nu ska kila. INget slår mina nya skärmar på jobbet, 2st tom. Ingen ser så proffsiga ut som mig och min kollega :)

Puss och hej

Kommentarer
Postat av: Emma K

Jag ser också lite proffsig ut bakom min 30",are. Dock så syns jag knappt om man står rakt framför mig.

2009-01-16 @ 08:39:43
URL: http://emmaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0