Det är INTE ok

Jodå så att.. Inte mycket här.. Jag är förkyld så att bihålerna håller på att spricka=inget kul
Det som däremot är riktigt kul är Stoffes fest ikväll.. Blir nog "lagom" livat!
 
Var precis inne hos grannen, dom hade afterwork satte mig ner och tog en öl med dessa män. Trevligt trevligt, lärde mig lite till om säljteknik. De e NAJS. T är supersöt och trevlig, han är ngt för dig stumpan..tihi!
Rock- vs. glamkväll here we come :) Som Emma skulle ha sagt, plus att nu ska vi bli fit och det håller jag med om. På tisdag smäller det :)

Jobbet gick bra tror jag,m fast det är nog inte många som förstår vad jag säger i telefonen.. men men inte mitt problem iaf! Älskar min inställning. Var på myspys middag idag, det är inte ok. Jo det är det, M& jag satte oss längst in på restaurangen och tände ett fint rött värmeljus sen kom P& J. Fint. Som vi alla sa, det myset räckte för denna kvällen, nu är det bara det roliga kvar.. ;)

Nä nu ska jag duscha så jag hinner bli klar.
Fan vad mycket karlar för tillfället som stör mig eller inte stör, stör mig utan rör om i hjärnsystemet. Typ de dom är till för. Tror nu inte att jag är kär, förälskad eller något sånt för om det händer så ska jag sluta skriva blogg eller nä kanske inte men ändå..
I vilket fall ska ALLA ha barn. Kom lite som en chock, sjukt, stört, hur tänker män? Sexbomben, babe osv. Pallar inte, men ändå kan jag inte leva utan dessa män män. SICK. INTE ok. Vet någon?

Nu är det duschen, sminket och pappersnäsdukarna. Fy fan för förkylningar. Men det är hard core :)

SMACK!

 Dessa MÄN??!!  

Kommentarer
Postat av: My

"Cant live with them - Cant live without them"

Tragiskt men sant :P

Pyss snäcks

2009-01-10 @ 08:10:54
URL: http://myssel.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Haha... Vi får se ikväll!

2009-01-10 @ 15:20:30
URL: http://cajsaskold.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Haha... Vi får se ikväll!

2009-01-10 @ 15:21:25
URL: http://cajsaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0