Blogg blogg blogg

Fan jag är inte alls på humör för bloggen.
Nu när det är s-vecka kan man inte blogga så mycket..
Ikväll är det sminkparty, blev bjuden på dert.. undrar ifall hon tycker att jag sminkar mig dåligt eller ngt..
Kul iaf.
Fast vi missar ju swing, det är trist, men den som väntar på ngt gott...

Har varit ledig från jobbet nu i två dagar. SJUKT SKÖNT! Fast ahde varit bättre å jobba så att man får in lite pengar..

Nu är det hästen, lite förkyld, fuck. Plus  att det är svinkallt ute och då menar jag SVINkallt. Hm, det ockar inte jätte mycket en dag som denna.. en  arm skön säng med en varm skön manskropp är det som behövs..;)

See ya suckers!

XXX


Kommentarer
Postat av: Emma K

en varm skön säng med en varm skön manskropp? SNUSK erika!!!

2009-01-23 @ 14:16:25
URL: http://emmaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0