Aldrig mera...

Gjorde världens tabbe igår..
Var på ost&vin kväll hos Natti i sandby. Riktigt mysigt, med trevliga människor, gott vin och goda ostar.
C & Jag bestämde oss tillslut för att gå ut éfter varsin vinflaska. En shiraz och ett carlifoniskt, gott gott.
Jag tänkte dock åka hem lite tidgare, dels för att jag inte ville lägga några pengar på en klubb och dels för att jag var på myshumör... Vi tar taxi fr sandby kvart över 12 till Lund, drar till en bar, där jag lyckas sätta i mig en drink, är det fest så är det..

Sen blir kl 01.11 och då går den nästsista bussen till Veberöd och den skulle jag med.. Jag hinner precis, hoppar på och... SOMNAR. OCh nu mitt kära folk, vart tror ni att jag vaknar????
Jo jag blir väckt av en väktare på Sjöbobusstation (!!). Jag frågar lite sömnigt när nästa buss går, han svarar sjukt oförskämt att den går i morgon och att jag måste hoppas av. JAHA, vad nu? Jo här ligger ett taxibolag runt hörnan.. (ingen annan som kan tänkas hämta mig är ju vakna..:().
Tror ni att detta har öppet???? Nej så det är bara att ringa veberödstaxi och be dom komma och hämta mig. 300kr (!!) Fy fan vilket jävla pris såg han inte att jag var jätteledsen och kall??

Ajja så aldrig mera tänka, hm jag tar det lugnt ikväll och åker hem ensam lite tidigare, måste spara pengar! Nä nu ska jag festa utav bara den och bränna de jävla pengarna i baren tillsammans med mina vänner, så det är så!

Puss och hej


Kommentarer
Postat av: Emma K

Hahaha.. det är bara du som lyckas ;) och Bengt, men han var full, och mamma vägrade hämta honom, så han började GÅ hem, men sen kom en taxi :) haha.. Btw, så ser det ut som jag är naken på nederdelen, på bilden, men det är jag INTE!! :) <3

2009-01-18 @ 09:45:39
URL: http://emmaak.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Visste att gud skulle finna ett sätt att straffa party-bangers på. Jag bara visste det. Dessutom väldigt roligt att snubben verkligen för anstränga sig för att titta fram bakom mitt hår för att överhuvudtaget synas på bilden.

2009-01-19 @ 10:33:28
URL: http://cajsaskold.blogg.se/
Postat av: Erika

Då vet man att man lyckas med håret :)

2009-01-19 @ 12:34:08
URL: http://erikaparfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0