2009

Herregud! Ett nytt år infirat och det gjordes som vanligt med bravör! hihi
Ett härligt gäng är vi allt och det finna igen annan jag skulle vilja fira in det nya året med!
Allt var prefekt, mat dryck och vänner!

Även grannarna fick varsin kram... (hehe...) Fan vilken sjuk start på mitt år jag fick! Massvis med !!
OCh vilken jävla städning jag fick göra MEN det var värt det! Jag älskar att festa med mina vänner, ni är underbara<3

Ajja nu börjar det nya året och självklart ska det vara ännu bättre än det förra
saker jag bör göra:
Skriva CV
Söka jobb
Börjar plugga
Rida och träna hästen
Allt bra jag gjorde 08!

Men vi fan vilket 2008 jag har haft! Helt underbart!
Absolut bästa var ju USA med Cajsa, sällan gjort ngt sånt roligt!
Andra höjdpunkter var roskilde, min 21 årsfest, marias student, Sydafrika med familjen, mitt jobb på AQ, alla mina vänner pågar som töser!
Givetvis gjorde jag lite dumma grejer med, undrar i fall dom blir fler detta året eller färre.. färre blir det nog tänkte blir mer vuxen:) Som emma sa, jag kan inte köpa denna kläningen (blommig och jätte söt) jag ska vara mer vuxen detta året och det låter väl som ett bra förslag!

Lite nyårsbilder!





Thats it! Resterande bilder finns på Emma Kristofferssons facebook!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0