Vem ÄLSKAR att läsa min blogg?

Det är ju underbart!

Just nu:

Jobbintervju *hoppas*

Avslutande av en annan tjänst. Kommer att sakna AQ mycket. Mest alla fina människor.

Ringa. Hoppas att jag snart blir en jävel på det också. Vill liksom vara bäst på allt jag gör..! Så nu ska jag ge mig jäveln på att få ihop 50.


Såg det finaste idag.. M har fått en liten flicka. Såååååå fruktansvärt söt, helt galet, 2 dagar gammal, fattar ni? Helt otroligt. Förstår att folk blir sugna :)  

Jag ska bättra mig på att skriva blogg, jag lovar.. försöka iaf. Har liksom inte mycket tid över. Finns bara en plats att vara på när man närmar sig läggdags.. (och det var oftast då jag bloggade)

Nu är lunchen slut!

SES!


Kommentarer
Postat av: Emma K

Jag älskar att läsa den, men det är inte jag som skrivit kommentaren. Du får blogga innan du lämnar ditt mansion, eller som jag, på jobb :)

2009-02-12 @ 12:50:39
URL: http://emmaak.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem älskar inte din blogg.

2009-02-13 @ 22:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0