Strålande var det ja.. :)

Fick önskemål om att jag skulle uppdatera lite. Självklart!

Styrkat med E idag och Sol. Gymfit och solhet. Najs najs och svettigt svettigt. Men fy fan vad vi kommer att vara läckra till sommaren.. tihi

Sjukt vad tiden går, jobbar sista dagen på AQ på fredag, snyft. Det kommer nog att kännas lite iaf.
Sen var man arbetslös. Det är inget roligt, men man får se det från den ljusa sida.. hm.. Finns väl eg. ingen ljus sida på det men men....

Hästapollen går sjukt bra. STRÅLANDE var omdömmet efter hoppträningen i tisdags. Och det var kanske inte helt fel, nu har vi till och med avancerat till en annan grupp. hihi.

HAde en sjuk kväll i lördags, ingen festar som vi och "the daddys". SJukt kväll med massor av skit. Och framför allt massvis med drinkar.. längesen jag klunkade i så många drinkar, men ner gick dom och inte upp ;) Alltså en exemplariskt trevlig kväll. (bilder kommer)

Till helgen blir det inflyttningsfest hos Oskar med Cajs och Fille. Kul kul. Längesen man festade med det gänget..

Det får bli en lite kort uppdatering, nu ska det snackas skit med Cajsa. Behövs liksom i tider som dessa... Jag ska ABSOLUT INTE bli.... och vips hade man gjort det. OCh jag SKA ABSOLUT INTE träffa.. och vips hade man gjort det
Vad fan händer? Jag vet inte, tror ingen vet MEN

Jag gillar det!

SMACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0