Sådär ja

Sista dagen på mitt älskade jobb idag.
Kändes först ingenting.. men tänka sig Erika fällde en lite tår (eg många) trots allt.. Dock i min ensamhet.
Kommer sakna alla så sjukt mycket. Har fan inte gått en dag då jag inte har lett eller skrattat på jobbet:) (om det beror på mig eller jobbet vet jag ej..)
Gummiband och vattenkrig till seriösa snack till sexskämt till ja.. Allt har fan hänt under min tid på AQ. Alltid najs, hoppas att dom kommer att sakna mig lika mycket som jag kommer att sakna dom och att allt löser sig med vårt kära företag.

Äh nu sitter jag här och blir lite sentimental igen.. hur fan kan man gilla att gå till jobbet? Jag gör (gjorde) det iaf.. kan bero på min hemskt trevliga arbetskolleger... hehe. Trams, snällhet, omogenhet, roligheter och mycket mycket mer. :)

1 Har Erika fixat A-kassa? Svar: NEJ. Alltså leder till följdfrågan, VAD FAN SKA JAG NU LEVA AV? Den som vill ha mig som hemmafru i ett halvår, välkommen att lägga fram sitt förslag nu! Sen ska jag plugga och festa och har mindre tid för sånt... ;P



haha, man blir lite glad i själen.. de kommer att saknas.. hahaha SLUT!!!!!!

Nu ska jag in och äta maränger och mat med min granne. See ya!

PS. Idag fick jag höra, att kakan jag bakat var så god att jag nu var duglig att giftas bort.. det ni?! (tack Sadde)
PS. Igår fick jag höra (av VD) att jag var en bra tjej med massor av postitiva egenskaper, bl.a att jag syns och hörs och är inte rädd för att ta tag i saker. haha sött.

PUSSS HEJ

Kommentarer
Postat av: Kalle Anka

Det är inte alla som är lika glada över AQ!



ElautomatikAB" rel="nofollow">http://www.jobbigt.se/?&compid=17066&t=AQElautomatikAB



employer.php?companyid=295" rel="nofollow">http://www.jobinside.se/viewemployer.php?companyid=295

2009-04-14 @ 09:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0