Leta jobb leta jobb leta jobb

Drygt drygt drygt.. Jag trivs ju som "handen i vattnet" på det jag har nu.. BLÄ. Jag lyckades precis med att förstora upp texten så att den blev jätte stor sen stängde jag ner rutan.. (dumt, för nu vet jag inte hur man gör..någon?)

Skulle i varje fall bruka allvar och skriva ett cv, eller rättare sagt förbättra det jag redan har, väl färdig ska jag bara förnya bilden, för brunett kan man ju inte säga att jag är längre.. Men tror ni att jag hittar en normal bild, nä ALLA bilder jag har på mig själv är när jag festar och lägga upp ett fyllefoto på sitt cv är kanske inte det smartaste draget. INGEN bild med bara mej utan flaskor eller cigg i närheten INGEN. Trist.

Ikväll är det träning och fit. Det är najs. Sen är det mys mys mys. Nu är det inte b-vecka. Även om det kanske inte är ett så stort problem längre.!

See y'all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0