Im an attentionwhore!

Ja jag har kommit på vad jag älskar mest av allt i hela världen och det är UPPMÄRKSAMHET.
Love It Love It love It.

Tänkte lägga lite tid på bloggen idag, har varit sjukt dålig. Men en förbättring är bättre sent än aldrig!

Tänkte på fenomenet singelliv på bussen hem idag, satt nämligen och lyssnade på Razorlight (jävligt bra band faktiskt).
Jag fullkomligt ÄLSKADE det förra året.
Jag menar man lever som man vill, bryr sig bara om sig själv och har massvis med tid till sig själv. Man kan ragga upp vilken kille man vill, och sluta svara på sms när man inte vill längre...
Fast å andra sidan slipper man vakna upp i random säng med randomkille och känna att man fullständigt grips av panik. Man slipper ränna till ungdomsmottagingen för att testa sig och man slipper alltid ha på sig högklackade skor när man går hem nästa dag.
Fast måste ändå erkänna. "the walk of shame" har ändå sin charm. Både Tina och Emma har några saftiga som är härliga att lyssna på. Det är liksom så det borde vara.
Nä att inte vara singel, som jag nog får erkänna mig inte vara nu längre, är jätte mysigt och fint. Att ha någon som man vet tycker om en är inte fel... :) Fan har varit bitter nu i en timme dags för ljusare tider.. NU.

Lite mildare i skriften... vad betyder ffs? Någon skum förkortning, kan någon förklara?

Gotta go!
Nu ska fejset på!

"......... 
.......You'd lose yourself
In the morning, you know you won't remember a thing
In the morning, you know it's gonna be alright

I wake him up when I'm up
When I'm on the stage, well
A boy can't help it, it's not his fault
Just a dangerous dangerous thing
But then every night's still so much fun
And you're still out at dawn
I'm clinging on to the wrong ideas but
I never regret anything I've done

Remember when you were young
You'd lose yourself
In the morning you know he won't remember a thing
In the morning you know it's gonna be alright

In the morning, you know he won't remember a thing
In the morning, you know it's gonna be all. . ."

Kommentarer
Postat av: Emma K

FFS= for fuck sake :) Grattis till inte singelliv ;)

2009-02-20 @ 08:53:04
URL: http://emmaak.blogg.se/
Postat av: sofi

erika lilla, tillochmed jag vet vad ffs betyder, och jag e ju nååågra år yngre! FOR FUCK SAKE erre lille ;D kramar

2009-02-20 @ 15:31:22
Postat av: sofi..IGEN!

haha såg inte emmas komentar sorry ;D

2009-02-20 @ 15:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0