4.1

Sådär ja, satte 4.1 på sista mattetentan, vilket innebär kursen avklarad och en fyra i matematik=) Kanske inte toppelev, men det räcker för mig..5 bäst och 3 godkänt, vad mer kan man begära.

Nu väntar bara resultatet från byggtentan, jag hoppas verkligen att jag klarade den!

Fan vad sista tiden i skolan var jobbig, det kan iför sig bero på det andra, men jag klarade mig igenom det och nu är det bara lov och skönt fram till den 17:e januari. bli kanske tufft och vakna till liv och bli sugen på att plugga igen... Men jag tror att jag kommer igång.

Fan ett annat bekymmer är ju att jag måste bestämma mig om det är brandingenjör jag vill bli eller hur jag skall göra, ekonomi är ju så satans kul =)

Det ska jag göra under min lediga tid, bestämma mig för vad jag vill göra. Pust att det ska vara så jobbit;)

Ajja, snart kommer en resume av året. Läste förra årets resumé precis, då vr USA och alla fester de största händelserna, för det var verkligen kul!
Om man säger såhär så har jag verkligen ändrats detta året.. Lite andra värderingar och lite andra intressen.
Plus tt jag för första gången i mitt liv älskar någon. (Alltså förutom mina vänner, mamma, pappa, syster och djuren..)

Ajja nu ska jag fixa korv och potatismos till barnen. See ya!

kram <=0=>

Kommentarer
Postat av: Lajna

Weee! Grattis till tentan o betyget! :)

2009-12-29 @ 14:17:50
URL: http://lajna.se
Postat av: Emma K

fint inlägg. Grattis till tentan, vi ses vid tre. PUSS

2009-12-30 @ 12:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0