2009

Vilket år!

Erika 2008:
*Rik. biodde hemma, Jobbade 9-5 och tyckte att Dolly Partons låt stämmde så fint in. Gjorde vad jag vill, raggade friskt, jobbet på AQ var ngt av det roligaste jag visste eller kanske folket där, kände mig ensam, festade, söp, umgicks med mina vänner, som betydde allt vilket de fortfarande gör<3 levde livet som vilken 21 åring som helst helt underbart med andra ord! Sa vad jag tyckte kände ville. Gjorde framför allt precis som jag ville och tog den killen som passade för studen, det som var mest spännande liksom...

Det är väl så man kan säga att mitt liv var 2008/2009, livet på topp, SINGEL. Då mitt i mitt raggande hände det som jag nog fortfarande inte förstår idag, en fruktansvärt fin, jobbig, ombekväm men ändå helt UNDERBAR känsla tog över hela mig, tror kanske att känslan kallas för kärlek. För första gången någonsin i mitt 21 år långa liv har jag aldrig känt så för en annan människa förut.. <3

Jaja, jag skall inte ljuga, det började inte med kärlek, det började med hur mycket kan egentligen jag, Erika, "erövra". Män var på den tiden en sorts vinst, jag jag vet det låter sjukt, men det var nog så jag såg på det då.. Mycket har hänt sedan dess. Inte nog med att jag umgicks dag ut och dag in med T utan jag ville inte umgås med någonannan, han var precis det jag ville ha förstunden, någon som uppskattade mig för min person och inte bara som någon snygg brud. Det var så det tog fart, han var fin och rolig och spännande, plus att två av mina bästa vänner träffade T's kompisar under samma tid, vi hade skit kul rent ut sagt. Folk runt omkring kan tycka att dte är fel, äckligt ja you name it. Men det jag aldrig har förstått är hur folk orkar lägga ner så mycket tid på att tycka och snacka skit om andra människor. Men go ahead, couldnt care less, så länge min närmaste tycker det är bra och så länge jag är lycklig, för det akn man verkligen säga att jag är =) Att T&jag, E&M och T&C också höll i hop var bara ännu mer kul, att alla nu ett år senare fortfarande är tsm och alla är lyckliga på sitt egna håll gör saken ännu mer härlig.

Nä 2009, har varit ett jävligt bra år. Mycket kärlek och mycket "jag älskar dig" en fras jag aldrig sagt till någon annan människa förutom famlilj och kompisar.. Det jobbiga med att vara kär är väl att man är så beroende av en annan människa, är han ledsen , är jag ledsen, är han sur är jag sur.. ja osv. Men fy fan vad härlig känslan är!

Annars 2009:
*Pluggar till brandingenjör. Ska jag bli detta,? Vet ej, men det går bra i skolan iaf. Erika klarar sina tentor och sköter sig i skoaln, har träffat massa nytt folk och trivs! 
*Tyvärr har skolan och min pojkvän och hans barn tagit lite mkt tid fårn miona kompisar, men nu när vanann är inne skall jag nog finna tid för det med=) 
*Hästen går bra, inte mkt tävlande, hade en liten svacka i sommras. Men nu skall hoppkursen genomföras sen blire tävlingar skall förska ta mig upp i 1.10 och sen satsa en hel del på dressyr.

Jo 2010 kommer om något bli ett ännu bättre år. Fattig men kääääär!

Take care everyone!

PUSSS
 2009

Kommentarer
Postat av: Emma K

FIIIINT inlägg!! :)

2010-01-01 @ 22:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0