Varför finns Mr Big?

Hej där..

Fan vad jag skriver blogg. 1 tack alla underbara människor för att ni finns :)
En sa en jävligt sann sak, du är verkligen min mr big. Jag tror att ALLA någongång har haft eller har en mr big. Han dyker upp när det passar honom och fuckar upp alla ens tankar och sunda förnuft. Och vad ska man göra? Alla som har sett Sex and the city vet vad jag menar.. Carrie.. 6 ÅR.. fatta hur många förhållanden hon har pajjat på grund av att hon faller tillbaka gång på gång och sen blir hon sårad och behandlad med NO respekt. Det som gör en glad är inte i närheten av  hur det sen känns när man blir sårad.. det väger liksom inte upp över huvud taget och det är ju skit STÖRIGT.. Äh fan vad jag är fuckad av alla dubbel "sex and the city" avsnitt som sänds om kvällarna.. ÄLSKAR verkligen avsnittet igår.. det när Carrie flyttar till Paris och Big kommer på att han vill ha henne på riktigt, men mest av allt gillar jag scenen då hon skriker ut allt hon velat sagt under hela tiden, rakt i ansiktet på honom.. love IT!.
 Nä men du måste förstå, du behöver inte älska mig men du måste TA MIG FAN respektera mig. Är jag en mängden?? är det så.. isf suger det. Jag är ALDRIG någonsin en i mängden..Orkar jag ens bry mig? NOPP, det är slut, slutet, over, finish.

Carrie will take him back tonight but i wont. det är allt som skiljer oss åt.

Fuck vad ni boys på jobb är härliga.. skrattar HELA tiden.. tihi. Alltid kul, alltid vilt, alltid snusk. Hell ye!

KRÄM PÅ ER ALLA


Kommentarer
Postat av: Emma K

du är fruktansvärt bra på bloggandet, me like :) fortsätt så!!!!

2008-09-12 @ 08:35:25
URL: http://emmaak.blogg.se/
Postat av: az

:)

2008-09-14 @ 12:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0