USA USA USA USA

HEj!

ÄNNU en helg har passerat, helt sjukt vad tiden går. Men jag är glad ändå. Destu snabbare det blir den 19:e okt destu bättre är det. För då har jag nämligen en ticket till MIAMI. ja ni läste rätt. MIAMI.

Helgen har varit bra. I fredes leket jag med pojkarna och sen drog vi på schlagerkväll på helsingkrona :) Supe roligt där träffade jag Sanna och jimmy med, UNDERBART. Mackan, Johan, Alex, Micke, Ling coh ag förfestade hos Macke med singstar och dricka, mkt singstar nu om helgerna men det är BRA för det är kul.

Igår lekte jag med mina söta kusiner, och gick och la mig tidigt :) Nu vänatr jag bara på att Cajsa ska få tummarna loss så att jag kan förbereda the trip.

Nä nu sa jag kila!

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0