USA

Okey, folks. Im leaving tomorrow. Shit jag är nervös.. eller när mest exalterad.. :)

Fan en underbar 5 veckors semester i USA. bara leva livet och spendera pengar och göra allt när man vill hur man vill och var man vill.. LOVELY! Och allt detta ska göras med Cajsa, kan det bli bättre? Skulle inte tro det förstår ni...


Igår hade vi vår sk avskedsfest. Har man en anledning till att anordna en fest så varför inte.. Vi väl mst berätta för HELA världen att vi åker till USA IMORGON! Jag DÖR! Den var trevlig, spenderades med alla mina finaste vänner <3 Tack alla som kom! Det var en jäkligt speciell kväll på alla sett och vis.

Måste kankse nämna att jag ja JAG har blivit UTKASTAD från slagthuset! haha helt sjukt vad vissa vakter kan missbruka som maktposition. Nu undrar säkert alla vad som hände och det var följande, två tjejer gick ut från dansgolvet, ni vet sådanna som inte vejar när där står en annan människa ivägen, ja det vet ni säkert och det är sjukt respektlöst! Först går dom in i Cajsa och när inte hon flyttar sig så får hon en så jävla knuff och där efter står jag så de går in i mig med då frågar jag varför dom gör så? Sen blir det attack, de putar mig båda baklänges, och jag bara skrattar hela tiden, tänkte jag kan ju inte göra ngt för då åker ju jag ut så jag backar, DUMT, för när jag inte akn backa längre får jag en höger rätt i ögat, tur att sl'nan var så full så det blev inget direkt märke bara lite svullen. I varje fall då blir jag ju lack och ska ge igen men då har redan vakterna kommit och slänge ut oss båda för att vi bråkade. Min fråga: är det okey att lå ngn på dansgolvet sen åker både den slagna och den som slog ut, är det rättvist? Ajja deras resonomang var att hennes löshår satt lite på sned så jag gick nog också till attack mot henne... OKEY?! F'ttvakter! Och jag står med ett öga mindre än det andra.. BEVIS! Ajja det som stör mig mest är om jag vetat att jag åkt ut en då så hade jag slagit tillbaka, det stör mig nog allra mest.. tjejer alltså.. ajja.. SLAGT suger och det är kanske en typ av merit att bli utkastad.. tihi!

Tack alla söta vänner som följde med ut från slagthuset och drog med mig till etage ist!.. GALET gulligt <3

Nä nu ska jag sluta.. ska packa lite och i morgon ska jag bränna ut lite skivor, måste ju ha lite party paty i bilen och på flygresan.. FAN VAD JAG LÄNGTAR!

so long suckers!

TAKE CARE

ps. jag kommer inte att finnas på denna bloggen på ett tag, jag kommer ha en USA BLOGG: http://cajsaocherikaiusa.blogg.se. CHECK IT OUT!




Kommentarer
Postat av: Annika

KOM HIT NUUUU!

2008-10-18 @ 23:34:50
Postat av: My

Vilka idioter det finns!

Lev livet i USA!! ahh galet avundsjuk på er!

Ta hand om varandra ;)

2008-10-19 @ 02:10:50
URL: http://myssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0