NU är det dags för uppdatering.

Äntligen.. här sitter jag på jobbet (jobbar inte). Jag är alltså ingen bra person att anställa vill jag lova.. nää jag är duktig;)

Alla är på möte.. det är därför jag passar på att göra detta..

Egentligen har det inte hänt speciellt mycket i mitt liv.. eller jo det har det.. men inget jag vill berätta just nu.. Känns som jag trampar i samma spår dag ut och dag in.. FÖRÄNDRIG, thats what i need.. Så USA kommer blir great, fy fan vad jag lääängtar helt sinnes.. och det är sjukt pirrigt,.. men jag tror att jag har koll nu.. hoppas jag i varje fall..

Partyhelgerna har varit toppen.. det är därför det är dags för en vit helg.. första sen jag vet ej när.. minns det inte ens.. inte bra! Men kul, älskar att gå ut med mina vänner.. Ska bara säga, fy fan vad jag har bra polare.. !

Har tänkt på det här med blogg, någon har gjort ett terroristbesök i min vän emmas blogg, klankat ner på blondiner och deras ointressanta och ytliga inlägg.. tillvis del kan jag hålla med, men man får väl skriva om vad man vill det är ju ett fritt land senast jag kollade, sen att blondonbella har blivit SJUKT känd för sin blogg förstår jag inte.. tycker inte att den är så intressant.. faktiskt.. men jag tycker tvärtom att det är kul för henne att hon har lyckats.. jeg menar varför inte skriva den bloggen hon gör om hoin tjänar pengar på den..? Jag är nog också rätt ytlig i mina inlägg.. läser man mellan raderna så är de kanske mindre ytliga.. men det ju som man vill.. Terroristen som beökte emmas blogg skrev iaf att hon förstod intellegenta blondiner som byter hårfärg.. haha.. kanske därför jag har bytt nu..  Men Blondinbellasblogg är tråkigt, men ger en bra klädtips, MEN emmas blogg är fin, man ler lite varje gång man läser den, så det är så.

Emma och jag skulle ladda upp bilderna fårn helgen.. men det gick inte.. ngt fel på fejsbokuppladdaren.. TRADIGT, men det ska fixas, helgens bilder är najs!

Äh egentligen är jag glad över mitt liv, det är näst intill perfekt... USA är i varje fall.. dagarna räknas ner.. 9 dagar kvar
Måste kila!

TAKE CARE :)

btw, Duffys warwick avenue är underbar!

You think you're loving but you dont love me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0