Erika is going WILD

Nu skriver jag blogg igen, 3 på en dag.. kan bero på att jag typ har ahft lite att göra idag. och nu beror det på att gjorde mig i ordning för kvällen och var en timme tidig.. SKÖNT.. händer typ aldrig.. ibland är det bra att planera tiden fel..

Ska jag flyga imon? Hade varit så sjukligt najs! Men vad ger det för signaler? Sorry babe du är upptagen oavsett om du vill det eller ej.. det är ni allihop.. tihi. 

Nä det jag funderar över exakt just nu.. det är vilka låtar jag ska ha med mig till USA i C's och min bil.. Har ni några förslag.. Bra bilmusik och låtar som amerikanarna borde höra?

Jag börjar listan här:

- Pussycat Dolls: Dont you wish your girlsfriend was hot like me...
-Duffy: Warwick avenue
-Dolly: Why you come in here looking like that, Joline
-Jill: Carzy in Love,
-Dance


Nu måste jag gå.. Fortsätter snart en dag.. Ha en fin fin kväll!

Vänta jag lägger upp en och annan bild.. Facebook suger ju för tillfället




Kommentarer
Postat av: Emma K

Jäklar vad du bloggat. Värsta bloggaren ju :) Men du har inte fått några spydiga kommentarer ännu. Din ytliga blondin/brunett. :) HI! PUSS

2008-10-12 @ 00:04:06
URL: http://emmaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0