Jobbletande på högnivå:)

Så nu är det nytt år. Jag har inte brukat allvar på matten så jag kommer kugga tentan i morgon.. men det gör inget ska inte ha det skitet till något ändå.. Men jag måste ju ha ett jobb, allt jag har kvar att leva för är ynka tvåtusen.. så livet kan nog inte bara gå ut på att festa, för tillfället. Nu har jag varje fall bestämt mig, veterinär blir det till hösten.. ojoj.. men kul längtar lite.. får leka av mig ordentligt nu under våren=P

Förresten, jag är så jävla förvirrad, gjorde dum sak igår, fast vid det tillfället verkade det inte så dumt.. shit alltså när ska detta ta slut, ska det någonsin?

Take care:)

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi, första inlägget! Rätt sött! Jag vill veta om den "dumma saken". Erika gör väll inga dumma saker? :)Puss & Pisk!

2008-01-07 @ 21:17:45
URL: http://emmaak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0