Ännu en helg har gått..

Halloj=)
Sådär ja, nu är helgen avklarad, fast jag älskar att ha helg och vara ledig, därför är det extra tråkigt nu när jag har ett jobb.. NÄÄ jag är faktiskt riktigt glad, nu har man ett jobb, tjänar pengar och lever ett sånt där normalt liv, inget svirande på vardagarna längre.. eller jo men läggdags tidigare om man säger så.

Det som fattas nu är en lägenhet.. och det ska jag fixa nu.. måste måste. Fan vad gutt att bo ensam:D Fast jag vill ju samtidigt ha nära till mina älsklingspollar<3

Helgen har besått av vild utgång i fredes med gamla polarna.. aldrig fel..=) hade riktigt roligt och man mådde som man förtjänade nästa dag;P Satt på romelecupen i lördes 4 och en halv timme.. drygt men faktiskt ganska trevligt=) Haha jag minns när jag var liten.. som man fixade sig för att sedan hänga på romele.. och nu är dom där.. de små små söta barnen.. som inte är så små längre.. haha vilket liv (dom inte har). Insatsstyrkan var i veberöd i lördes skulle vara fight och grejer..=P Annie och jag åker på kvällen till lund.. (vilket var riktigt trevligt, massor av veberödsskvaller sitter jag på nu) Men i varje fall vi hoppar på bussen på öster och där är ett gäng, (alkoliserade) som sedan hoppar av i veberödscentrum.. haha vad skulle som där och göra? underbart.

Nä jobbet börjar imon, annika åker till usa på onsdag likaså Daphne försvinner.. :S Jag har massor att tänka på, mycket jag inte förstår men inte blir jag klokare av att tänka så mkt på det.. så jag bara är och kanske det räcker för tillfället..

SEE Y*ALL

Take Care:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0