Säljare, ngt för mig?

Hallu!

Jobbet går bra, och vet att Hon på andra sidan atlanten har det bra.. Fast Patte och Matte är inte på jobbet de är på Mallis.. haha kurs. eller ngt sånt, tror mest de sitter och solar och dricker öl.. mm! Inte helt fel att vara säljare va?!
 
Johan på jobb har bjudit ut mig igen.. nästa onsdag ska jag fan tacka ja=D

Jag är trött, fruktansvärt trött på allt. Du vet när man är någonstans där man trivs fast ändå är det ngt som inte stämmer, jag är liksom inte bekväm till 100%.. Därför kommer det aldrig leda någonvart, jag ska sluta snart, såmåningom, NU.  "Flummig parantes på inlägget"

Nu är det Diva som gäller sedan hoppträning med Zefina för Pontus, hetepontus hihi. 
By the way någon som äger en kläning i frankrikes färger?

Låtar verkligen värda att lyssna på:

Dancing in the dark, Jessy
Chasing pavements, Adele

TAKE CARE:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0