Så var det måndag

Jag är enormt förvirrad som vanligt, önskar att någon bara kunde berätta för mig hur jag borde göra.. usch.. men ja det är väl bara att tänka vidare..

Jobb idag igen..kul som vanligt i för sig=) Men nu är jag trött har en otrolig mensvärk som inte vill släppa..:S Ska ta en dusch och sen sova.

Har kommit fram till att Andreas på mix city och jag har exakt samma tankar om melodifestivalen.. läskigt=P Jag vet, jag lyssnar alldeles för mycket på den kanalen.. hehe..

Tog det aslungt i helgen fredag, slappande hos Cajsa=) Lördag 20 årsfest, stack därifrån tidigt med Tessan och hem till azar för fniss och prat, Underbart=D Sedan var jag fylletaxi till pojkarna på natten=) På söndagen sprang jag 1,2 mil..eller nästan gick lite ibland för det var asjobbit, fy fan.. det var Filip och Fredrik som "lurade" ut mig på den rundan;) Men kul var det även om vi ibland har lite olika åsikter om saker..

Så nu till helgen kan ni tänka er att det blir rejält med festande.. wiiie=) Återkommer om det såklart!
Nä nu är det dags för avslappning..

Patrik Isaksson och Sara Dwan Finers låt " du som tog mitt hjärta" är riktigt bra! Lyssna på den vettja=D

TAKE CARE:)

Förresten var och plåtades för ett tag sen.. =D Ett par bilder därifrån:

          

Kommentarer
Postat av: Emma

HETING GETING! (dom ringde mig från det stället ni fotades och erbjöd gratis makeup och fotografering. Var det kanske när ni var det som ni gav mitt nr? fast hon sa att det var mimmi, eller Maria Svartvik :) så får se om jag tar mig dit en dag.) PUSS PUSSS

2008-02-22 @ 08:02:40
URL: http://emmaak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0