Ännu en vecka och en helg har passerat..

Sådär ja.. nu har jag jobbat min första arbetsvecka av mina 5 månader på AQ.  Riktigt kul faktiskt, riktigt trevliga arbetskamerater.. trivs som fisken i handsken, nä, handen i vattnet.. haha nej men som fisken i vattnet..=D haha sitter och drar skämt för mig själv:P

Just nu sitter jag och laddar upp bilderna från i fredes på facebook. 165 st haha det var en rolig fest ska jag säga er, min lilla Cajsa har nu blivit gammal nog att gå med oss ut;) Nä men en mexicanskafton bjöd hon oss på.. mycket tequila.. var full innan huvudrätten ställdes på bordet;).. men kul var det, riktigt lyckat.. med alla mina favoriter:D Gå in och kolla bilderna vettja..

Nä nu ska jag gå ut och träffa Annika.. Vi ska avsluta en sak... äntligen.. Ska fortsätta en dag..

Musik är underbart!

TAKE CARE:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0