Plötsligt händer det..

Hej!

Jag har varit ledig idag, sjukt hyper nu, tur att man ska besöka Emma, dricka chailatte (vi ska försöka) och skvallra, tror det är dags, finns alltid ngt att prata om iaf. I morgon är det jobb igen, får man se om man får vara kvar lite längre.. känns sjukt segt just nu men men.

Men det var inte det jag skulle skriva om, idag slog jag på TVn hade inget direkt att titta på, såg att dom sände Baywatch på danskkanal 1. Okey, fungerar det är ju trots allt David Hasselhoff... Jag gillar hans låtar och tycker att hans pizza är smarrig :). Så jag börjar titta men vad händer? Erika börjar böla, det var så sorligt så att jag grät... Vem fan gåter till BAYWATCH? Sjukt men sant.

Igår var det Luciashow det gick utmärkt eller nja, men kul var det! Kolla mer info här : http://cajsaskold.blogg.se.
 
Borde lägga upp en bild på min utomordentligt snygga häst! Kommer.

I fredags var det lussevaka. Sjukt kväll, hände kankse inte så mycket mer än att jag minns jag blev full: Men givetvis hade jag mycket trevligt sällskap som följde med under natten :) Här är lite bilder:





Ps. Jag önskar mig bilder från mina andra vänner. NU!

Take care =)

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Haha! Du gråter till Baywatch? Men om du lovar att inte berätta för någon så har jag bara gråtit EN ÄNDA GÅNG TILL FILM/TV. Och det var Hem Till Gården. Schhh

2008-12-16 @ 09:12:37
URL: http://cajsaskold.blogg.se/
Postat av: Emma K

Jag grät till paradise hotel. det var sååå fint. Men Anna Phil får dom största tårarna. Och tårar får även dagens jordbävning, jag blev så rädd så jag skrattade med tårar i ögonen, FY FAN!

2008-12-16 @ 09:44:12
URL: http://emmaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0