Nu jävlar ska jag bruka allvar!

Läääängesen jag skrev i bloggen och det är inte bra!

Tänkte uppdatera er på det senaste för er som är intresserade.

Julfesten i fredags, haha jag hade så jävla kul! Kunde typ inte blivit bättre! Även fast jag jobbar på samma jobb som mammsen och får vara aningen mer sofisktikerad, inte för att mamma bryr sig utan alla andra som bryr sig om vad jag gör och vad de sedan måste säga till min mor. Ajja vi började i varje fall på AQ där drack vi plite vin och spelade bordtennis. Jag spelade inte då jag hade 10 cm höga klackar på mig och golvet är haaalt. Plus att jag inte ville bli svettig. Sedan bar det av i taxi till Limhamn och utmaningarnashus. Jag delade taxi med de unga grabbarna, drack öl och pratade om vilken klubb som var bäst i malmö. Jag minns inte vilken vi bestämde oss för, för vi blev så jävla kissiga (OBS i en taxi med 21 åringar behövs det alltid en kissepaus, men nu var det ju flera taxibilar så det blev ingen..) Kissad och färdig blev det ajg som delade upp lagen (jupp militäruppfostran i det läget är inte helt fel..) Sedan var det dags för utmaningarna, lite segt kanske men det var skit kul ändå, vårt lag hade askalas kul! Det bästa är när M och jag kommer på ett fusk så att våra lag tjänar 150 poäng var! hehe!
Annars var det en trevlig kväll med flört och grejor. Bästa vän blev jag med klottretsfiende som bjöd på drinkar! OCH jag lyckades få en drink av snåle mattias med.. hihi, Tack söder!
Efter Limhamn med utamningar, dans och bakåtkullerbytor drog M,P och jag till Harrys, sedan kom resten av gänget dit. Kul hade vi och mycket drack vi! Dans, flört och tafs! Allt man behöver!
Natten spenderades hos M, jag vet ingen vet för det akn bli så mycket skvaller, men jag sov i gästrummet!

Ajja igår vad jag bakfull och sov, 9 missade samtal när jag vaknade haha du är så söt. 9 moahahaha!

Nu ska jag kila. Lägger in en bild från den gamla goa tiden. ENJOY!


PS1 fick nyss reda på en hemsk sak, Diva är avlivad, fan vad allt kan sluta på en sekund, sammanväxta kotor, medfött. Jag pallar inte! Tänker på dig Annika, du förtjänar inte sånt! Inte den underbara hästen iheller. Finaste!

PS2 Fan jag måste sluta hålla på med sånt... måste!

Kommentarer
Postat av: Emma K

tack för en saftig (eller ska man kankse säga teig)-skvallerkväll!!! :) Me like. Lycka till med livet min vän <3

2008-12-10 @ 14:13:31
URL: http://emmaak.blogg.se/
Postat av: The one and only

Nu är jag en av er. Även mitt dagbok finns nu tillgänglig för din bekvämlighet only, snäckan!

2008-12-10 @ 23:25:53
Postat av: Erika

Vem är detta? Ingen adress är ju inskriven..?

2008-12-11 @ 15:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0